Hvordan gjør vi det og booker deres B2B kundemøter
Vi bygger din bedrifts B2B salgspipeline gjennom vår egenutviklede prosess på seks trinn. Ved hjelp av kartlegging, leadsgenerering og møtebooking leder vi dine potensielle kunder gjennom den viktige starten av kjøpsprosessen – fra prospect, cold calling til et kvalifisert B2B møte med dere.
1 . Vi hjelper dere med alt forarbeidet
Det er mange bedrifter som ikke har benyttet seg av ekstern møtebooking tidligere og om dere er en av disse så hjelper vi dere med alt som dere trenger for å komme i gang. Det er det første vi gjør for å komme i gang, sikre at dere får all den støtten dere trenger i hele prosessen.
2. Definere målgruppe
Det neste vi gjør er å definere målgruppen som dere ønsker å komme i kontakt med og som vi skal ringe. Sammen klargjør vi lister og ser på den tilnærmingen vi skal ta. Ønsker dere hjelp med pitch og med å trekke ut listene? Ingen problem, det gjør vi for dere. Vi definerer også rutiner for de daglige rapportene, ukesrapporter, materiell vi må ha klart og tilganger på mail og CRM-verktøy. Ikke minst definerer vi forventningene til prosjektet. Tilbakemeldingene vi får er at vi tilbyr, og leverer, flere kvalitetsmøter enn våre konkurrenter.
3. Kartlegge markedet og målgruppen
Når alle forberedelser er på plass, starter vi å kontakte målgruppen. I denne delen av prosessen tar vi oss god tid og fortere oss sakte fremover. Alt for å sikre at kost/nytte er maksimert og at møtene leveres i henhold til de kriteriene vi ble enige om.
4. Generere kundeleads
Vi henter inn så mye informasjon om dine potensielle kunder som mulig. Merk at vi også leverer masse data på de prospectene som sa «nei» i første omgang. De følger vi opp igjen på et passende tidspunkt. Dersom noen viser interesse vil de enten bli registrert som et leads eller et møte. Dette defineres ut fra de felles kriteriene vi ble enige om tidligere i prosessen. Noen kunder ønsker at vi booker inn møter basert på en viss interesse, andre derimot ønsker at flere kriterier skal være oppfylt før et møte avtales.
5. Booke gode B2B møter
Når vi kommer i kontakt med beslutningstakere som oppfyller de kriteriene som vi sammen har definert, blir et B2B kundemøte booket inn. Vi har et langsiktig mål med å booke en pipeline for dere som bare vokser og vokser med gode prospects og møter. Vårt mål er at dere selger mest mulig, så enkelt er det!
6. Dere overtar salgsprosessen
Når møtene er blitt booket er det deres om overtar salgsprosessen videre. Om ønskelig kan vi også følge opp prospectet på et senere tidspunkt, det er det dere som bestemmer.
Vi bistår gjerne våre kunder med å sette opp, implementere og bruke Hubspot. Kontakter, e-mail, møter og annen data kan lagres direkte i CRM-systemet, Hubspot. Det blir generert mye data som vi oppfordrer dere til å lagre i et CRM-system i stedet for i den enkelte selgers Excelark.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |